ArvinFarm

ArvinFarm آموزش حشرات|نحوه پرورش حشرات|پرورش ملخ| کارآفرینی مگس مورچه سوسک و حشرات مفید و خوراکی واتساپ 1826|682|0912

ArvinFarm

ArvinFarm آموزش حشرات|نحوه پرورش حشرات|پرورش ملخ| کارآفرینی مگس مورچه سوسک و حشرات مفید و خوراکی واتساپ 1826|682|0912

با این سه کار درآمد زایی کن

با این سه کار درآمد زایی کن

با این 3 کار درآمد زایی کن

من اینکارو زدم، اولین نفر در ایران از سال ۱۳۸۸
پس متوجه شدید که میلورم از سال ۱۳۸۸ در ایران تولیدش شروع شد و تا الان ادامه دادیم
از سال ۱۳۸۹ همزمان با تولید اموزش میل ورم رو هم شروع کردیم تا الان
من از همون ابتدا از حشرات خوش می اومد و دوست داشتم از حشرات که همه جا هست کسب درآمد کنم

می خوایی مثل خیلی از پرورش دهنده های میلورم در ایران پول در بیاری؟

این 3 کارو انجام بده، خلاصه اش هستش در یک چند جمله

1- اول فضای ۱۲ متری نیاز داری چون با ۱۲ مترمربعی میتونی اندازه حقوق یه کارگر ساده پول در بیاری کمتر ارزش نداره وقتتو تلف نکن
2- تجهیزات میخواد میتونی خودت از بازار بخری نتونستی ما برات میفرستیم باکس یا سبد میلورم، سبوس گندم، لاور یا سوسک مولد ...
3- بدون آموزش شروع نکنی، چون ممکنه تلفات بدی،  و پول روش بزاری تلفاتت رو جبران کنی، الان شاید گرمی نمیدونی من چی میگم ولی بیایی تو کار با ازمون خطا جلو بری متوجه میشی
من اینو دیدم ماهی به ده ها نفر مشاوره میدم فارمشون رو ویزیت می کنم

سوال شما که بهم پیغام دادید پرسیدید
خشک شده تجاریش کیلویی چنده؟

لارو میلورم خشک الان بهمن ماه 1402 کیلویی ۳۳۵ تا ۳۹۹ هزارتومان فروخته میشه در سال 1403 بالاتر خواهد رفت

من پرس و جو کردم فضای ۵۰ تا ۱۰۰ متری نیاز داره؟
بله درسته هرکسی بوده جیبش پر پول بوده، شما میتونی حداقل از ۱۲ مترمربعی شروع کنی

چقدر سرمایه اولیه میخواد؟
برای شروع ۱۲ مترمربع ۱۹ تا ۲۵ میلیون تومان هزینه می کنید برای م۲لا ۱۶۰ باکس پرورش و الی اخر 
این پولو به ما نمی دی ها یادت باشه این کل هزینه راه اندازی فارمت هست

دنبال یه کار زود بازده هستی؟
میلورم میتونه کمکت کنه اما شرایط داره، و همینطوری نمیتونی درامد خوب کسب کنی که در دوره پرورش میلورم همه رو به دانشجوهام میگم

سوال داری؟ یا میخوای با این ۳ کار درامد زایی رو شروع کنی؟
بهم پیغام بده
پاسخ سوالاتت رو میدم


پیغامت رو در شبکه های اجتماعی به شماره زیر بفرست مثل ایتا، بله و....
شماره من 1826|682|0912
من محمد آروین هستم متخصص، مشاور، مدرس و کوچ پرورش میل ورم در ایران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد